14 napos elállás
Személyes vásárlás esetén nem lehetséges a 14 napos elállás a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
Ilyen esetekben levásárlást tudunk felajánlani, de egyes alkatrészekre (pl. hop-up gumi), lövedékekre, egyéb kiegészítőkre, használatából eredően airsoft replikákra nem tudunk lehetőséget nyújtani levásárlásra.
A e-kereskedőknek a fogyasztók számára biztosítani kell az indokolás nélküli elállási jogot. Ez a jog megillet minden olyan természetes személyt aki üzleten kívül, például az interneten saját célra vásárolt.
A termék visszaküldése előtt mindenképpen szükséges jelezni az info@airsoftplaza.hu e-mail-ben is a visszaküldés igényét.
Visszaküldés költségét minden esetben a vevő állja (kivétel ha az eladó másképp nem határoz).
Postai levelként, vagy postai csomagként feladott küldemények átvételét nem tudjuk garantálni, a posta sajnos nem kézbesíti a leveleket hozzánk. Semmilyen visszaküldött csomagot nem tudunk a postán átvenni, csak az üzlet címén tudjuk átvenni a csomagokat.
Kérjük használja valamelyik futárszolgálat szolgáltatásait. Amennyiben teheti kérjük a GLS futárszolgálat igénybevételét, mivel itt garantáltan a futár nyitvatartási időben kísérli meg a kézbesítést!
Visszaküldési cím:
Airsoft Bolt Kft.
Cím: 1097 Budapest, Koppány utca 2-4 (tesco üzletsor, mozgólépcső mellett)
Elérhetőség: info@airsoftplaza.hu
Telefonszám: +36301833227
Kérjük a megjegyzésbe írják bele üzletünkbe nyitvatartását, hogy a futár a nyitvatartási időben próbálja meg a csomag kiszállítását.
A visszaküldést, elállást csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha az alábbi feltételek teljesülnek:
– termék eredeti állapotban , minden tartozékkal (csomagolás, kiegészítő)
– eredeti pecsételt számla (a szavatossági matrica kódjával)
– garanciajegy lepecsételve (szavatossági matrica kódjával)
– szavatossági matrica megléte a terméken hibátlan, sérületlen formában (elektronikai cikkek esetében ezzel tudjuk azonosítani a vásárolt terméket és annak gyári állapotát).
Azonban a fogyasztó számára csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat biztosítja a jogszabály, az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, tehát a vállalkozás nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten vagy hiányosan szolgáltatja vissza.
A termék értékcsökkenése akár a vételár 100%-át is érintheti, amennyiben annak jellege, használata ezt követeli.
A terméket minden esetben eredeti csomagolásával és összes tartozékával kell visszajuttatni az eladóhoz.
Termék értékcsökkenését befolyásoló tényezők:
– replika állapota (működés, esztétika, külső sérülések)
– csomagolás és tartozékok állapota
– egyéb (a termék jellegéből fakadó értékcsökkenés)
A kereskedő legfontosabb kötelezettsége ekkor az, hogy haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítse a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, amennyiben értékcsökkenésre nincs szükség.
Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre. A kereskedőnek joga van a megtérítendő összeget visszatartani addig, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta (személyes vagy postai úton).
Amennyiben banki átutalás esetén a vásárló hibás számlaszámot ad meg, és erre a számlaszámra kerül visszautalásra a visszautalandó összeg, az eladó semmilyen felelősséget nem vállal és az összeg visszatérítésében sem tud semmilyen segítséget nyújtani.
A visszautalást csak magyar bankszámlaszámra van módunkban elutalni, megértésüket köszönjük.