Urald a pályát a dobozból kivéve
A Wolverine az MTW platformot eleve levegős meghajtásra tervezte, házi dedikált fejlesztésű Inferno engine segítségével. A hopkamra csavarral van fixálva a testhez a maximális tömítettség és kiszámítható adagolás érdekében. Továbbá egy rögzítőrugó segítségével bent tartja az adagolócsőben maradó bb-ket, így ezek tárazáskor nem vesznek kárba. A gyári tárral pedig az elektronika tiltja a fegyvert kiürüléskor, így szimulálva az éles rendszert.
A Wolverine az MTW platformot eleve levegős meghajtásra tervezte, házi dedikált fejlesztésű Inferno engine segítségével. A hopkamra csavarral van fixálva a testhez a maximális tömítettség és kiszámítható adagolás érdekében. Továbbá egy rögzítőrugó segítségével bent tartja az adagolócsőben maradó bb-ket, így ezek tárazáskor nem vesznek kárba. A gyári tárral pedig az elektronika tiltja a fegyvert kiürüléskor, így szimulálva az éles rendszert.
Sokoldalúság
Mlok előagy, végtelenségig extrázható. Továbbá a külsőcső menete standard 14mm ccw, így bármilyen hangtompító vagy tracer szabadon felszerelhető rá.
Megbízhatóság
A hpa rendszerek sajátossága, hogy elhanyagolható a mechanikai kopás, aminek köszönhetően a fegyver az AEG platformoknál megbízhatóbb, tartósabb és kevesebb karbantartást igényel.
DMR Ready
Az MTW 308 egy csak félautomata tűzmódra képes, dobozból kivéve DMR szerepkörre szánt replika. A belsejében ugyanaz az Inferno gen2 engine található, mint az ar15 modellekben. SR25 tárakkal kompatibilis. E&C sr25 tárunkkal tesztelve
HPA meghajtáshoz szükséges továbbá:
– Palack
– Regulátor
– Line
– FCU akkumulátor
Tactical:
A tactical kivitel magába foglalja az acél lángrejtőt, milspec markolatot, illetve válltámaszt, ezzel a valósághűség érzetét keltve.