Urald a pályát a dobozból kivéve
A Wolverine az MTW platformot eleve levegős meghajtásra tervezte, házi dedikált fejlesztésű Inferno engine segítségével. A hopkamra csavarral van fixálva a testhez a maximális tömítettség és kiszámítható adagolás érdekében. Továbbá egy rögzítőrugó segítségével bent tartja az adagolócsőben maradó bb-ket, így ezek tárazáskor nem vesznek kárba. A gyári tárral pedig az elektronika tiltja a fegyvert kiürüléskor, így szimulálva az éles rendszert.
A Wolverine az MTW platformot eleve levegős meghajtásra tervezte, házi dedikált fejlesztésű Inferno engine segítségével. A hopkamra csavarral van fixálva a testhez a maximális tömítettség és kiszámítható adagolás érdekében. Továbbá egy rögzítőrugó segítségével bent tartja az adagolócsőben maradó bb-ket, így ezek tárazáskor nem vesznek kárba. A gyári tárral pedig az elektronika tiltja a fegyvert kiürüléskor, így szimulálva az éles rendszert.
Sokoldalúság
Mlok előagy, végtelenségig extrázható. Továbbá a külsőcső menete standard 14mm ccw, így bármilyen hangtompító vagy tracer szabadon felszerelhető rá.
Megbízhatóság
A hpa rendszerek sajátossága, hogy elhanyagolható a mechanikai kopás, aminek köszönhetően a fegyver az AEG platformoknál megbízhatóbb, tartósabb és kevesebb karbantartást igényel.
Könnyített konstrukció
A Billet GEN 3 test alumíniumötvözet, a belső gearbox házat nem tartalmaz, az engine közvetlenül a testben foglal helyet. Az Invictus MK1 mlok könnyített előagynak köszönhetően a fegyver súlya a dobozból kivéve nincs egész 2kg!
HPA meghajtáshoz szükséges továbbá:
– Palack
– Regulátor
– Line
– FCU akkumulátor
A billet testes szériák adagolását az alább javasolt tárakkal tudjuk garantálni:
Tactical:
A Billet széria tactical kivitel magába foglalja az acél lángrejtőt, milspec markolatot, illetve válltámaszt, ezzel a valósághűség érzetét keltve.